NADARJENI

NADARJENI

Po konceptu odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci učencem v  šoli v obliki dodatnega pouka in notranje diferenciacije tekom pouka omogočamo učenje zahtevnejših vsebin. V okviru individualne in skupinske pomoči del svojih ur učiteljice namenijo tudi nadarjenim učencem. Tudi na splošno učitelji skozi vse leto spodbujajo sposobnejše učence k sodelovanju na tekmovanjih, dodatnih aktivnostih, prireditvah.

Konec  3. in v 4. razredu učitelji sporočajo svoja mnenja svetovalni službi glede potencialno nadarjenih učencev. Učitelji za predlagane učence izpolnijo ocenjevalne lestvice, svetovalna služba pa pridobi od staršev predlaganih učencev tudi soglasje za testiranje ter nadaljnji postopek evidentiranja (odkrivanja) ter identifikacije (potrditve) nadarjenosti. Proti koncu 4. razreda (predvidoma maja, junija) bo potekalo tudi testiranje predlaganih nadarjenih učencev z dvema testoma, ki ga izvede psihologinja. Kasneje se starše seznani z rezultati, učence pa se v nadaljevanju tudi usmerja v njim primerne dodatne aktivnosti in se jim delo v šoli prilagaja glede na njihove večje potrebe po znanju pri določenih predmetih.

V okviru svetovalne službe učenci pridobijo možnost načrtovanja svojih dejavnosti, pogovora glede nadarjenosti, razvijanja učnih in delovnih navad, kasneje tudi možnost kariernega načrtovanja. Učitelji poleg dodatnega pouka, priprav na tekmovanja, izvajajo tudi različne delavnice. Učenci bodo z aktivnostmi za nadarjene učence seznanjeni v začetku šolskega leta.

 

Opomba: Za pridobitev Zoisove štipendije štejejo zgolj ocene v zaključnem 9. razredu OŠ in izredni dosežki zadnjih dveh let, torej predvsem zlata in srebrna priznanja ter visoka mesta na državnih ali mednarodnih tekmovanjih. Vse dodatne informacije bodo pridobili učenci tudi v šoli.